Archives of Fitness

Zo werf je nieuwe leden tijdens lockdown

Tijdens de eerste lockdown stond ledenbehoud centraal. Je moest uitzoeken wat je (online) kon aanbieden, zodat je huidige leden verbonden bleven. Nu, tijdens de tweede lockdown, wil je ook weer focussen op leadgeneratie. En zolang de lockdown geldt zal dit op aangepaste wijze moeten. Wat voor campagnes bieden wij op dit moment aan? Outdoor trainingen […]
Lees verder
SEO Heading tags handleiding

Hoe gebruik je Heading Tags (H1, H2, H3) voor SEO?

Een korte handleiding over het gebruik van Heading Tags. Heading tags zijn een van de belangrijkste onderdelen die Google controleert op jouw pagina. Aan de hand van deze tags maken zij namelijk een inschatting waar de pagina over gaat. Om een duidelijk beeld te krijgen over deze heading tags, kun je jouw pagina zien als […]
Lees verder

Belangrijke tips voor het schrijven van een SEO-pagina

Een van de basisvoorwaarden voor hoge organische posities in Google, is een kwalitatief goede pagina die voldoet aan de verwachtingen van de bezoekers. Het is hierbij ook de bedoeling dat de pagina conversiegericht is zodat bezoekers de ‘juiste’ vervolgactie nemen. Maar hoe schrijf je nu een relevante SEO-pagina? Hieronder geven we een aantal belangrijke tips! […]
Lees verder

De voordelen van een contentkalender [download]

In deze roerige tijden is het, nog meer dan normaal, belangrijk om in contact te blijven met jouw klanten. De eenvoudigste manier om dit te doen is door regelmatig iets interessants te posten op jouw social media-kanalen. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Want moet je dan iedere week iets leuks bedenken? En wat nou […]
Lees verder

Hoe verbeter ik mijn kwaliteitsscore in Google?

Kwaliteit gaat boven kwantiteit, zo ook in Google. Wanneer je in Google adverteert worden jouw advertenties namelijk beoordeeld aan de hand van 3 verschillende punten, namelijk: verwachte klikfrequentie advertentierelevantie ervaring op de bestemmingspagina Op basis daarvan ontstaat een gemiddelde kwaliteitsscore. Hoe hoger dit cijfer, hoe minder je betaalt voor je advertenties. Je budget heeft hier […]
Lees verder

Openingstijden wijzigen in GoogleMijnBedrijf

Wist je dat een van de meest geGoogelde informatie over jouw bedrijf de openingstijden zijn? Daarom leggen we hieronder in 6 stappen uit hoe je de openingstijden eenvoudig in Google kan zetten. Ook kan je afwijkende openingstijden aangeven in Google. Handig, want met de feestdagen en Kerstvakantie in het verschiet wil je voorkomen dat klanten […]
Lees verder

Tips van professionals over Google-campagnes

Ben jij onlangs begonnen met adverteren in Google? Dan is het slim om dit artikel eens door te lezen. Hieronder leggen we namelijk uit hoe het komt dat jij je eigen advertenties niet kan zien en hoe je je advertentiepositie kan verbeteren. Daarnaast vertellen we waarin wij je kunnen helpen om je campagnes zo goed […]
Lees verder

Antwoorden op veel gestelde Facebook-vragen

Wil jij in Facebook adverteren maar ben je bang voor (negatieve) reacties? Of wil je weten welke graadmeters aangeven of jouw advertentie goed loopt? Het is natuurlijk goed om te weten waar je rekening mee moet houden als je in Facebook gaat adverteren. Hieronder geven we antwoord op 4 veel gestelde vragen inclusief handige tools, […]
Lees verder