Archives of Assurantie

SEO Heading tags handleiding

Hoe gebruik je Heading Tags (H1, H2, H3) voor SEO?

Een korte handleiding over het gebruik van Heading Tags. Heading tags zijn een van de belangrijkste onderdelen die Google controleert op jouw pagina. Aan de hand van deze tags maken zij namelijk een inschatting waar de pagina over gaat. Om een duidelijk beeld te krijgen over deze heading tags, kun je jouw pagina zien als […]
Lees verder

Belangrijke tips voor het schrijven van een SEO-pagina

Een van de basisvoorwaarden voor hoge organische posities in Google, is een kwalitatief goede pagina die voldoet aan de verwachtingen van de bezoekers. Het is hierbij ook de bedoeling dat de pagina conversiegericht is zodat bezoekers de ‘juiste’ vervolgactie nemen. Maar hoe schrijf je nu een relevante SEO-pagina? Hieronder geven we een aantal belangrijke tips! […]
Lees verder

De voordelen van een contentkalender [download]

In deze roerige tijden is het, nog meer dan normaal, belangrijk om in contact te blijven met jouw klanten. De eenvoudigste manier om dit te doen is door regelmatig iets interessants te posten op jouw social media-kanalen. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Want moet je dan iedere week iets leuks bedenken? En wat nou […]
Lees verder

Hoe verbeter ik mijn kwaliteitsscore in Google?

Kwaliteit gaat boven kwantiteit, zo ook in Google. Wanneer je in Google adverteert worden jouw advertenties namelijk beoordeeld aan de hand van 3 verschillende punten, namelijk: verwachte klikfrequentie advertentierelevantie ervaring op de bestemmingspagina Op basis daarvan ontstaat een gemiddelde kwaliteitsscore. Hoe hoger dit cijfer, hoe minder je betaalt voor je advertenties. Je budget heeft hier […]
Lees verder

Openingstijden wijzigen in GoogleMijnBedrijf

Wist je dat een van de meest geGoogelde informatie over jouw bedrijf de openingstijden zijn? Daarom leggen we hieronder in 6 stappen uit hoe je de openingstijden eenvoudig in Google kan zetten. Ook kan je afwijkende openingstijden aangeven in Google. Handig, want met de feestdagen en Kerstvakantie in het verschiet wil je voorkomen dat klanten […]
Lees verder

Tips van professionals over Google-campagnes

Ben jij onlangs begonnen met adverteren in Google? Dan is het slim om dit artikel eens door te lezen. Hieronder leggen we namelijk uit hoe het komt dat jij je eigen advertenties niet kan zien en hoe je je advertentiepositie kan verbeteren. Daarnaast vertellen we waarin wij je kunnen helpen om je campagnes zo goed […]
Lees verder

Antwoorden op veel gestelde Facebook-vragen

Wil jij in Facebook adverteren maar ben je bang voor (negatieve) reacties? Of wil je weten welke graadmeters aangeven of jouw advertentie goed loopt? Het is natuurlijk goed om te weten waar je rekening mee moet houden als je in Facebook gaat adverteren. Hieronder geven we antwoord op 4 veel gestelde vragen inclusief handige tools, […]
Lees verder

Social media berichten plaatsen – Aan de slag!

Wij gaan voor jouw onderneming aan de slag met betaald adverteren op Facebook. Maar wat kun je zelf doen? In dit artikel geven we je advies om via de Facebook-bedrijfspagina berichten te plaatsen en je volgers op te hoogte te houden. De volgende prangende vragen beantwoorden wij in dit artikel: Hoe pak ik dit aan? […]
Lees verder

Inhaker: Nationale ‘verander-je-wachtwoorden’-dag

Ben je bezig met online marketing, dan heb je direct te maken met accounts en inloggegevens. Op 24 november is het in Nederland ‘verander-je-wachtwoorden’-dag. Deze dag is de wereld ingeluid door Tweakers. 6 dagen later, op 30 november, is het wereldwijk Computer Security Day. Wees bewust van je online aanwezigheid en de veiligheid die hierbij […]
Lees verder

How to: Google Ads vergelijken met concurrenten

Wij helpen bedrijven via Google AdWords doelgericht te adverteren en omzet te genereren. Advertenties bovenaan de zoekmachines verleiden zoekers om de website te bekijken en over te gaan tot actie. Het analyseren van andere adverteerders die op dezelfde campagne-onderwerpen actief zijn, kan veel nuttige inzichten opleveren. Zoals wij wel vaker zeggen; de concurrent zit niet […]
Lees verder