De psychologie achter een click

Psychologie

In de digitale wereld waarin wij ons bevinden, speelt de “(muis)klik” een grote rol in ons dagelijkse online gedrag. Of het nu gaat om het aanklikken van deze blog, een productpagina, of het klikken op de like-knop op Instagram, klikken zorgt voor interactie. Maar wat drijft deze mensen nou om op dat ene knopje te […]

Waarom jouw contentkalender niet zonder een inhaakkalender kan

Inhaakkalender 2024 Clickables

Nieuw jaar, betekent een nieuwe contentkalender én inhaakkalender. Een kalender die dient als de rode draad voor jouw contentstrategie. De inhoud van een contentkalender kan variëren van blogposts en social media posts tot video’s en nieuwsbrieven. Door inhakers op te nemen in deze kalender, creëer je het vermogen om in te spelen op actuele gebeurtenissen […]

3 online marketingtrends die in 2024 kansen bieden, ook voor jouw onderneming

In de dynamische wereld van online marketing wordt 2024 een jaar van revolutionaire veranderingen. De opkomst van kunstmatige intelligentie (AI) belooft een revolutie in hoe we consumentengedrag begrijpen en benaderen, terwijl privacy en cookieloos adverteren de regels van het spel volledig herschrijven. Tegelijkertijd groeit het concept van creatorship, vooral via korte, impactvolle videocontent, tot een […]

20 ideeën voor je social media content

De weg naar success

Social media is niet alleen een manier om je merk of bedrijf te promoten, maar ook om een band op te bouwen met je doelgroep. Hierbij staan authenticiteit, consistentie en waarde toevoegen centraal. Door je vast te houden aan je eigen huisstijl zorg je voor herkenbaarheid en komt je pagina professioneel over. Dit helpt om […]

De do’s en don’ts voor afbeeldingen bij een online campagne

Afbeeldingen online marketing

Afbeeldingen hebben een enorme impact op het succes van jouw online campagne. Ze versterken jouw boodschap, wekken emoties op en verhogen de algemene betrokkenheid van jouw gebruikers/ doelgroep. Alleen niet alle afbeeldingen zijn effectief. Dit zijn de do’s en don’ts van afbeeldingen in online campagnes. DO – Hoge kwaliteit Het is belangrijk altijd hoge resolutie […]

3 content ideeën voor bedrijven in de leisure branche

In de leisure branche is het creëren van relevante en boeiende content belangrijk om bezoekers aan te trekken en te behouden. Contentmarketing helpt om verbinding te maken met je publiek en je aanbod onder de aandacht te brengen. Om jou te helpen opvallen als bedrijf, volgen hier drie boeiende content ideeën die zijn afgestemd op […]

ChatGPT & SEO: de perfecte match, maar let op deze do’s en don’ts.

ChatGPT en SEO voor de perfecte match

ChatGPT, de revolutionaire taalmodeltechnologie van OpenAI, heeft de manier waarop we communiceren met computers veranderd. Maar wist je dat het ook een krachtige tool kan zijn voor SEO-optimalisatie? Ook deze blog werd deels geschreven met ChatGPT en dat doet zeker niets onder aan de kwaliteit. De combinatie tussen alle informatie online en onze eigen kennis […]

5 optimalisatie tips voor jouw website

Website optimalisatie

Als ondernemer binnen de fitness-, leisure- of fysiobranche weet je dat een sterke online aanwezigheid van onschatbare waarde is voor het succes van jouw bedrijf. Een goed geoptimaliseerde website speelt een cruciale rol in het aantrekken van klanten en het vergroten van de betrokkenheid. Maar waar moet je precies op letten bij de optimalisatie van […]

5 redenen waarom wij kozen voor onze nieuwe SEO diensten

SEO diensten Clickables

Je bent als ondernemer voortdurend op zoek naar mogelijkheden om je bedrijf te laten groeien. Tegelijkertijd wil je natuurlijk opvallen tussen de concurrentie. Ondanks er tal manieren zijn om dit voor elkaar te krijgen, is zoekmachineoptimalisatie (oftewel SEO) één van de meest effectieve methodes. Dit zorgt namelijk voor meer websiteverkeer en het vergoot de zichtbaarheid […]

3 redenen waarom content wél prioriteit zou moeten zijn

Content creëren prioriteit nummer 1

In veel organisaties is het creëren van content een klus die veel energie kost. We weten allemaal dat het belangrijk is, máár er zijn ook zo veel werkzaamheden die voorrang krijgen. Maar is dat eigenlijk wel zo slim? In dit artikel gaan we in op de impact van hoogwaardige content. 1. Het neemt vragen weg, […]