ChatGPT & SEO: de perfecte match, maar let op deze do’s en don’ts.

ChatGPT en SEO voor de perfecte match

ChatGPT, de revolutionaire taalmodeltechnologie van OpenAI, heeft de manier waarop we communiceren met computers veranderd. Maar wist je dat het ook een krachtige tool kan zijn voor SEO-optimalisatie? Ook deze blog werd deels geschreven met ChatGPT en dat doet zeker niets onder aan de kwaliteit. De combinatie tussen alle informatie online en onze eigen kennis […]

5 optimalisatie tips voor jouw website

Website optimalisatie

Als ondernemer binnen de fitness-, leisure- of fysiobranche weet je dat een sterke online aanwezigheid van onschatbare waarde is voor het succes van jouw bedrijf. Een goed geoptimaliseerde website speelt een cruciale rol in het aantrekken van klanten en het vergroten van de betrokkenheid. Maar waar moet je precies op letten bij de optimalisatie van […]

5 redenen waarom wij kozen voor onze nieuwe SEO diensten

SEO diensten Clickables

Je bent als ondernemer voortdurend op zoek naar mogelijkheden om je bedrijf te laten groeien. Tegelijkertijd wil je natuurlijk opvallen tussen de concurrentie. Ondanks er tal manieren zijn om dit voor elkaar te krijgen, is zoekmachineoptimalisatie (oftewel SEO) één van de meest effectieve methodes. Dit zorgt namelijk voor meer websiteverkeer en het vergoot de zichtbaarheid […]

3 redenen waarom content wél prioriteit zou moeten zijn

Content creëren prioriteit nummer 1

In veel organisaties is het creëren van content een klus die veel energie kost. We weten allemaal dat het belangrijk is, máár er zijn ook zo veel werkzaamheden die voorrang krijgen. Maar is dat eigenlijk wel zo slim? In dit artikel gaan we in op de impact van hoogwaardige content. 1. Het neemt vragen weg, […]

Alles wat je moet weten over SEO

Alles wat je moet weten over SEO blog

SEO, SEA, Linkbuilding, een hele boel online marketing termen. Maar wat is wat en waar moet je beginnen? In dit artikel gaan we dieper in op het begrip SEO, uitgeschreven Search Engine Optimalization. Simpel gezegd; SEO zorgt voor een goede vindbaarheid van jouw website zonder dat daar advertenties aan te pas komen. Dit noemen we […]

Performance Max-campagnes

Performance Max-campagnes

Ben jij klaar om jouw Google Ads-campagnes naar een hoger niveau te tillen? Dan zijn Performance Max-campagnes echt iets voor jou! Performance Max is een type campagne in Google Ads en het is anders dan alle andere campagnes die je ooit hebt gezien. We geven je in deze blog 5 redenen waarom de Performance Max-campagnes […]

Behaal een toppositie in Google tijdens gunstige weeromstandigheden

Binnen de leisure branche is het weer van grote invloed op het aantal bezoekers en dus indirect op de omzet. Uit het zoekgedrag van Google blijkt dat er meer gezocht wordt op family entertainment center, trampolinepark of speelparadijs wanneer het slecht weer is. Daarentegen is er bij stralende zon meer zoekvolume op bijvoorbeeld een outdoor […]

5 strategische tips om meer fitness leden te werven na de zomer

Na de zomer start de piekperiode voor veel fitnessondernemers. De perfecte tijd om online aanwezig te zijn en nieuwe leden te werven. De doelgroep was in de zomer nog niet bezig met fit worden, maar in september pakken ze hun oude routines weer op. Dit houdt in dat ze weer gezonder gaan leven en willen […]

Wat is organische content en hoe zet je het in?

Organische content is inhoud die wordt verspreid op social media zonder er voor te betalen. Organische berichten worden gebruikt om de persoonlijkheid en kernwaarden van je merk te laten zien en om op de actualiteit in te spelen. Wil je graag aan de slag met organische content? We vertellen je graag de eerste stappen die […]

4 redenen om Google Display advertenties in te zetten

Display advertenties, ook wel beeldadvertenties genoemd, zijn banners die getoond worden op diverse websites zoals Nu.nl, Buienradar en de Telegraaf. In de onderstaande afbeelding zie je een voorbeeld van een displaybanner. Waarom display advertenties? Wat heb je eraan? En waarvoor kan je het gebruiken? We geven je 4 redenen waarom je display advertenties in moet […]