Jouw family entertainment center, trampolinepark of speelparadijs ook weer vol?

Een periode vol kansen is tenietgedaan door de lockdown. Om optimaal voorbereid te zijn voor heropening geven wij je 3 marketingtips. Deze zijn direct toepasbaar en helpen om jouw omzetverlies te herstellen.

Bereik jouw ideale doelgroep

Google is hét middel om jouw doelgroep te benaderen. Dit is dé plek waar mensen naar jou zoeken. Zorg voor een goede zichtbaarheid zodat je niet te missen bent. Lokale zoekopdrachten zijn hierin erg belangrijk. Mensen willen niet heel het land door hoeven reizen voor een dagje uit. Ze zoeken liever iets in de buurt en passen hier hun zoekopdracht op aan. Zorg daarom dat je vindbaar bent op activiteit in combinatie met plaatsnaam, bijvoorbeeld ‘trampolinepark Eindhoven’. Schrijf hier bijpassende content bij voor extra resultaat.

Ga interactie aan met je volgers

Ieder social media platform heeft een bepaald algoritme. Zo zien lang niet al jouw volgers de content die je op je bedrijfspagina plaatst. Dit algoritme kan je positief beïnvloeden. Wanneer mensen op jouw berichten reageren, krijg je direct meer bereik. Daarnaast zorgt interactie ervoor dat deze mensen jouw berichten vaker te zien zullen krijgen. Mensen willen graag hun mening laten horen, maak dus gebruik van:

  • Q&A’s

  • Polls

  • Challenges

Optimaliseer jouw website voor mobiele weergave

Maar liefst 70% van jouw websitebezoekers is mobiel. Zorg ervoor dat jouw website hierop is aangepast. Zo moet de belangrijkste informatie direct zichtbaar zijn. En uit ervaring weten we dat wanneer de reserveerbutton duidelijk aanwezig is, deze tot 2 keer sneller wordt aangeklikt.

Wil jij nog meer marktingtips waarmee je jouw onderneming voorbereidt op heropening? Vraag dan het gratis E-book aan. Hierin bieden we je 15 direct toepasbare tips over jouw online vindbaarheid, content en website optimalisatie.
Vraag het gratis E-book aan

Ook interessant voor jou?

Ook interessant voor jou?