TripAdvisor: een toevoeging voor je leisure onderneming.

TripAdvisor ciaim jouw plek

Op Instagram, Facebook en Google zal je waarschijnlijk wel vaker content van bedrijven voorbij zien komen. Een platform waar je misschien niet direct aan denkt is TripAdvisor. Toch liggen er bij dit platform interessante kansen waar nog niet alle Leisure ondernemingen gebruik van maken. Je leest hier waarom TripAdvisor wél de moeite waard is om […]

Hoe Bounce Valley een verlengstuk van hun marketingafdeling creëert met onze samenwerking

Bounce Valley is een initiatief van vier ondernemers met een diepgewortelde passie voor leisure-concepten. Een aantal jaar geleden begonnen en inmiddels is Bounce Valley het grootste luchtkussenpark van Nederland. Super populair voor kinderfeesten en uitjes met vrienden. Binnen no-time gingen zij van 1 naar inmiddels 11 vestigingen. Na een eerdere ervaring met Clickables besloten zij […]

3 content ideeën voor bedrijven in de leisure branche

In de leisure branche is het creëren van relevante en boeiende content belangrijk om bezoekers aan te trekken en te behouden. Contentmarketing helpt om verbinding te maken met je publiek en je aanbod onder de aandacht te brengen. Om jou te helpen opvallen als bedrijf, volgen hier drie boeiende content ideeën die zijn afgestemd op […]

Hoe SkagaVenture meer boekingen kreeg door advertenties

SkagaVenture is een prachtig leisurebedrijf in Schagen met een groot aanbod aan de vetste indoor activiteiten. De gecentreerde horecaruimte met Formule 1 café waar je uitkijkt op de kartbaan en het trampolinepark zorgen voor een unieke beleving voor zowel spelers als kijkers. Om een betere vindbaarheid en meer boekingen te krijgen ging SkagaVenture aan de […]

Hoe Home of Heroes razendsnel een groot bereik had

In een unieke ambiance van de oude steenfabriek in Buggenum (Limburg) vind je Home of Heroes, een 2.000 vierkante meter groot activiteitencentrum met o.a. de grootste indoor obstakelbaan van de Benelux. Met meer dan tien activiteiten, hebben zij voor ieder wat wils. Van jong tot oud en van 2 tot 200 personen. Toen zij net […]

Hoe Electrocross Wanroij advertenties inzet om te kunnen groeien

In een prachtig bosrijk gebied in Wanroij vind je Electrocross. Een toffe locatie waar je cross activiteiten vind voor zowel volwassenen als kinderen. Ook wij zijn met ons team langs geweest om te crossen, heel gaaf om te doen! Electrocross bestaat al ruim 11 jaar. Marketing heeft bij hen altijd op een laag pitje gestaan. […]

Hoe Fit en Fun Plaza een gemiddelde ROAS van 15,74 behaalde in 2023

Fit en fun plaza

Fit en Fun Plaza is een speelcentrum in Wolvega die staat voor een en al belevenis. Je vindt er alles onder één dak van fitness, bowlen, online escaperoom, tot aan een indoor speelparadijs. Zij zijn flink aan de weg aan het timmeren om heel omgeving Wolvega te veroveren met (nieuwe) toffe activiteiten. Voor de samenwerking […]

Een boost voor de naamsbekendheid van The City door online marketing

The City, is een all-in-one food & fun center in ‘s-Gravenzande. Met activiteiten als bowlen, minigolf, lasergame en veel meer en een heerlijk menu vol pizza’s en friet zijn zij dé locatie voor kinderfeestjes, dagjes weg en bedrijfsfeestjes in ‘s-Gravensande. Net voor Corona openden zij hun deuren, maar dat was helaas van korte duur. Die […]

Street Jump Apeldoorn

Street Jump Apeldoorn: Conversiepercentage van 2,89% naar 11,48% Street Jump Apeldoorn, het trampolinepark en luchtkussenpark in Apeldoorn, heeft in samenwerking met Clickables een enorm succes behaald dankzij het inzetten van online marketing. Het jaar 2022 was het meest succesvolle jaar tot nu toe voor Street Jump, met meer boekingen dan ooit tevoren. Dankzij het inzicht […]