Vacature Medior Online Marketeer Den Bosch

3 content ideeën voor bedrijven in de leisure branche

In de leisure branche is het creëren van relevante en boeiende content belangrijk om bezoekers aan te trekken en te behouden. Contentmarketing helpt om verbinding te maken met je publiek en je aanbod onder de aandacht te brengen. Om jou te helpen opvallen als bedrijf, volgen hier drie boeiende content ideeën die zijn afgestemd op […]
Hoe SkagaVenture meer boekingen kreeg door advertenties

SkagaVenture is een prachtig leisurebedrijf in Schagen met een groot aanbod aan de vetste indoor activiteiten. De gecentreerde horecaruimte met Formule 1 café waar je uitkijkt op de kartbaan en het trampolinepark zorgen voor een unieke beleving voor zowel spelers als kijkers. Om een betere vindbaarheid en meer boekingen te krijgen ging SkagaVenture aan de […]
Hoe Home of Heroes razendsnel een groot bereik had

In een unieke ambiance van de oude steenfabriek in Buggenum (Limburg) vind je Home of Heroes, een 2.000 vierkante meter groot activiteitencentrum met o.a. de grootste indoor obstakelbaan van de Benelux. Met meer dan tien activiteiten, hebben zij voor ieder wat wils. Van jong tot oud en van 2 tot 200 personen. Toen zij net […]
Hoe Electrocross Wanroij advertenties inzet om te kunnen groeien

In een prachtig bosrijk gebied in Wanroij vind je Electrocross. Een toffe locatie waar je cross activiteiten vind voor zowel volwassenen als kinderen. Ook wij zijn met ons team langs geweest om te crossen, heel gaaf om te doen! Electrocross bestaat al ruim 11 jaar. Marketing heeft bij hen altijd op een laag pitje gestaan. […]
Hoe Fit en Fun Plaza ruim 750 conversies behaalde in één jaar

Fit en Fun Plaza is een speelcentrum in Wolvega die staat voor een en al belevenis. Je vindt er alles onder één dak van fitness, bowlen, online escaperoom, tot aan een indoor speelparadijs. Zij zijn flink aan de weg aan het timmeren om heel omgeving Wolvega te veroveren met (nieuwe) toffe activiteiten. Voor de samenwerking […]
Een boost voor de naamsbekendheid van The City door online marketing

The City, is een all-in-one food & fun center in ‘s-Gravenzande. Met activiteiten als bowlen, minigolf, lasergame en veel meer en een heerlijk menu vol pizza’s en friet zijn zij dé locatie voor kinderfeestjes, dagjes weg en bedrijfsfeestjes in ‘s-Gravensande. Net voor Corona openden zij hun deuren, maar dat was helaas van korte duur. Die […]
Street Jump Apeldoorn

Street Jump Apeldoorn: Conversiepercentage van 2,89% naar 11,48% Street Jump Apeldoorn, het trampolinepark en luchtkussenpark in Apeldoorn, heeft in samenwerking met Clickables een enorm succes behaald dankzij het inzetten van online marketing. Het jaar 2022 was het meest succesvolle jaar tot nu toe voor Street Jump, met meer boekingen dan ooit tevoren. Dankzij het inzicht […]
Adventure Eefde

Binnen 10 maanden een online omzetstijging van 189% bij Adventure Eefde Bij Adventure Eefde kun je terecht voor avontuurlijke activiteiten, zoals outdoor karten en klimmen in het klimbos of op de klettersteig. Adventure Eefde is een bedrijf gerund door Niels Bleumink en Ediño Mölders in Eefde! Sinds het adverteren via Google en social media heeft […]
Vacature Junior Online Marketeer Den Bosch
