Succescase Y-mind

Y-mind biocircuit

Y-mind: gemiddeld 50 hoogwaardige leads per maand door advertenties Een gloednieuwe en karaktervolle gym in Ieper; Y-Mind. Deze gym is een omgeving waar je gemotiveerd raakt om actief te werken aan je gezondheid. Samen met jou zoeken zij naar dé formule die werkt voor jouw doelen. Datzelfde deden wij met Y-mind om hun doelen te […]

SPARCK sportsclub

SPARCK sportsclub: aantal klikken per dag verdubbeld door SEO SPARCK is dé sportschool in Eindhoven voor groepslessen en personal training. Onder het motto: different vibe, better workouts, more results. Als één van de eerste kozen zij ervoor om in samenwerking met Clickables aan de slag te gaan met SEO, en de resultaten liegen er niet […]

Multifit

Multifit Case

Multifit: jaardoel behaald binnen één kwartaal Mensen motiveren hun gezondheidsdoelen te behalen; dat is de missie van Multifit, het high-end fitness- en sportcentrum van Tilburg. Wij gingen de challenge aan om samen met Multifit de instroom van nieuwe leden te vergroten. En met succes, hun jaardoel, een nettogroei van 100 leden, werd in het eerste […]

Medifit Drunen

Medifit is een Healthclub in Noord-Brabant met een gevarieerd aanbod waaronder fitness, groepstrainingen, personal training, yoga, spinning, outdoor en voedingsbegeleiding.  Door de juiste marketingstrategie in te zetten heeft Medifit Healthclub een verdubbeling van het aantal leads behaald in 2022 ten opzichte van 2021. Dit heeft geresulteerd in een stijging van 400 leden. Met de komst […]

Fespo

Binnen een half jaar van 0 naar 300 leden op Biocircuit! Fespo is een sportschool in Hattem die bekend staat om het trainingsconcept BioCircuit, oftewel slechts 2 keer per week 30 minuten trainen om fit te worden. Via onze partner TechnoGym zijn we in contact gekomen met Ferdinand, de eigenaar van Fespo. “Na een positieve […]

Sport-Natural Boutique

Hoe Sport-Natural Boutique in 3 maanden break-even draait Middenin de coronacrisis hebben wij Sport Natural als klant mogen verwelkomen met hun tweede vestiging in Landsmeer. Deze boutique zou in oktober 2020 openen, maar door een pre-sale leadcampagne in te zetten hebben we het samen voor elkaar gekregen om ruim vóór de opening breakeven te draaien! Meerdere […]

5 strategische tips om meer fitness leden te werven na de zomer

Na de zomer start de piekperiode voor veel fitnessondernemers. De perfecte tijd om online aanwezig te zijn en nieuwe leden te werven. De doelgroep was in de zomer nog niet bezig met fit worden, maar in september pakken ze hun oude routines weer op. Dit houdt in dat ze weer gezonder gaan leven en willen […]