Razendsnel naar 300 leden toe
Als nieuwe sportschool is het belangrijk om direct vanaf het begin een sterke ledengroei te creëren. Het doel van Fespo was, in een rap tempo groeien naar 300 leden. Via onze gezamenlijke partner Technogym kwamen zij met ons in contact.
“Na veel goede verhalen gehoord te hebben en een positieve eerste kennismaking is het balletje aan het rollen gegaan en zijn we gaan adverteren op social media”, aldus Ferdinand.
Focus op naamsbekendheid en kwalitatieve leads
Omdat Fespo net hun deuren opende toen onze samenwerking begon was naamsbekendheid creëren prioriteit nummer één. Daarom kozen wij voor een social media strategie waarmee we in korte tijd een zeer groot bereik kunnen creëren.
Periodiek bespreken we de resultaten en kijken we naar trends in de branche en hoe ook Fespo daar op in kan spelen. Zo hebben we een tweede social campagne geactiveerd om de lead inflow een boost te geven.
“Jullie weten goed wat er speelt in de markt en hoe hier voor Fespo het meeste uit te halen valt. Daarin wordt er proactief gehandeld en dat is als drukke ondernemer erg fijn. Zo kan ik met een gerust hart mijn eigen taken oppakken.”
Kwalitatieve leads met een afsluitpercentage van + 90%
Sinds het adverteren is Fespo enorm gegroeid in het aantal leden. Met een afsluitpercentage van 90% werd het ledendoel van 300 nieuwe leden binnen een half jaar bereikt.
Kortom, resulteerde de samenwerking tot nu toe in:
- Ledendoel bereikt binnen 6 maanden
- Kwalitatief hoge leads (+ 90% afsluitpercentage)
- Heel veel naamsbekendheid
- Binnen 12 dagen 23 leads via extra social campagne
- Veel nieuwe en zeer trouwe leden
“Clickables is een belangrijke bijdrage geweest in de exponentiële groei van Fespo. Zeker de helft van de leden zijn afkomstig vanuit Clickables. Ik bel de leads zelf op en de kwaliteit hiervan is erg goed.”, zegt Ferdinand.