Binnen no-time meer boekingen krijgen
Direct meer bezoekers trekken, dat was het voornaamste doel. Richard koos voor uitbesteding om zelf minder omkijken te hebben en continuïteit te creëren.
Al snel kwam Clickables op zijn pad. Hij had er direct een goed gevoel over; een specialisatie in de leisurebranche en 100% meetbare campagnes. Zo weet hij precies wat elke euro oplevert.
“Ik weet maandelijks wat mijn investering oplevert!”

Van naamsbekendheid tot boekingen
Naamsbekendheid was het grooste doel, maar uiteindelijk wil je natuurlijk meer boekingen genereren.
Daarom worden er (bijna) altijd meerdere campagnevormen ingezet om in meerdere stappen binnen de customer journey aanwezig te zijn. Dit doen wij aan de hand van het See, think, do, care model.
Zo ook voor The City:


Vanaf het begin zeer goede resultaten
Sinds februari 2022 (einde van corona) heeft The City een gemiddelde ROAS van 10,05. Dat betekent dat elke euro die aan advertentiebudget wordt besteed hen €10,05 oplevert.
Met Google Ads en Display heeft The City maar liefst 2.051.783 vertoningen gegenereerd. Dit was voor The City zeer waardevol om naamsbekendheid te creëren, aangezien ze open gingen en direct daarna corona om de hoek kwam kijken.
- Een ROAS van 10,05
- Ruim 2.051.783 vertoningen via Display Ads
- Aanzienlijk meer bezoekers
- Meer naamsbekendheid
“De resultaten waren vanaf het begin al heel goed, en dat zijn ze nog steeds. Om ook de SEO te verbeteren heb ik Clickables om advies gevraagd. Op het gebied van linkbuilding bleek veel te halen, dus daar zijn wij nu druk mee bezig.” – Richard, eigenaar The City