De instroom van nieuwe leden vergroten
Multifit stelde een jaardoel voor zichzelf, een nettogroei van 100 nieuwe leden in één jaar. Om dit doel te kunnen bereiken besloten zij voor online marketing te kiezen als ondersteuning. Maar waarom Clickables?
“Persoonlijke aandacht en luisteren naar onze behoeften, dat is de reden dat wij als Multifit de samenwerking met Clickables zijn aangegaan” vertelt Jan-Willen, eigenaar van Multifit Tilburg.
Aanwezig zijn tijdens de hele customer journey
Om de juiste marketingmix samen te stellen werken wij met het See, think, do, care model. De doelen van Multifit vroegen om een See (zichtbaarheid), think (vindbaarheid) en do (actie) strategie. Door deze pijlers te combineren bereik je potentiële leden binnen de hele customer journey en is de kans op uiteindelijke conversie het grootst. Zogezegd, zo gedaan.

Het jaardoel binnen één kwartaal behaald
Door de gouden combinatie van Display, Search en Social ads wisten wij binnen no-time de juiste doelgroep te bereiken. Zo behaalde Multifit hun jaardoel, een nettogroei van 100 leden, al in het eerste kwartaal. Daar doen wij het voor!
- Jaardoel binnen eerste kwartaal al bereikt
- Veel meer naamsbekendheid
- +91,8% websitebezoekers