Klantcase: Home of Heroes

0 %
Meetbaar
2000
Klant sinds
0 %
Tevredenheid

Hoe Home of Heroes razendsnel een groot bereik had

In een unieke ambiance van de oude steenfabriek in Buggenum (Limburg) vind je Home of Heroes, een 2.000 vierkante meter groot activiteitencentrum met o.a. de grootste indoor obstakelbaan van de Benelux. Met meer dan tien activiteiten, hebben zij voor ieder wat wils. Van jong tot oud en van 2 tot 200 personen.

Toen zij net klaar waren om te openen, kwam Corona. Daardoor liep de lancering net wat anders dan gepland. Om na Corona direct genoeg bezoekers te krijgen was een goede marketingstrategie essentieel. Samen met Clickables gingen zij aan de slag.

 

“De lijnen zijn kort, het contact met de Client Manager is fijn en er wordt altijd meegedacht over kansen om de strategie nog meer te versterken. Het is geen ‘het staat en loopt’ mentaliteit maar een continu proces van blijven verbeteren en nieuwe technieken inzetten.”

Ontdek onze cases

Hoe SkagaVenture meer boekingen kreeg door advertenties

Hoe Electrocross Wanroij advertenties inzet om te kunnen groeien

Hoe Fit en Fun Plaza ruim 750 conversies behaalde in één jaar

Een boost voor de naamsbekendheid van The City door online marketing

Street Jump Apeldoorn

Adventure Eefde

Benieuwd naar jouw ideale marketingmix?