Groeien en daluren opvullen
De samenleving wordt alsmaar enthousiaster over het gebruik van elektronische crossmotors. Met een unieke locatie en ruim aanbod aan activiteiten voor jong en oud, lagen er kansen voor Electrocross Wanroij.
Door online marketing in te zetten creëren zij online zichtbaarheid. “De doelgroep zit nou eenmaal online en wil een partij makkelijk kunnen vinden”, aldus Ludo. Naast meer boekingen was een groot doel van Electrocross om de daluren op te vullen met o.a. bedrijfsuitjes.
Na het eerste contact en een duidelijk plan van aanpak, gingen zij de samenwerking aan. Dit resulteerde al snel in mooie resultaten.
“Marketing is een grote investering, maar toch zette we de stap. En met succes. Tot nu toe heeft de investering al heel veel opgeleverd.” – Ludo, manager Electrocross

Van naamsbekendheid tot boekingen
Om groei te realiseren is meer naamsbekendheid cruciaal (SEE). Daarna wil je hen enthousiasmeren en nieuwsgierig maken naar het electrocrossen (THINK). Als laatst moet je heel goed vindbaar zijn (DO), zodra potentiële gasten op zoek gaan naar een (soortgelijke) activiteit als electrocrossen.
“Door heel vaak zichtbaar te zijn en de kracht van herhaling in te zetten, hebben wij meer boekingen weten te realiseren.” – Ludo, manager Electrocross

Goede cijfers en meer bedrijfsuitjes
Begin 2023 werden de campagnes voor Electrocross Wanroij live gezet. Inmiddels zijn we veel vertoningen, weergaven, klikken en conversies verder. Om nog meer resultaten te behalen zijn de budgetten nu verhoogt, en dat werkt!
In slechts 6 maanden bereikten we:
- Een ROAS van 21,62 op Google
- Ruim 700.000 vertoningen op Socials
- 20.570 websitebezoekers door advertenties
- Meer boekingen voor bedrijfsuitjes t.o.v. vorig jaar en daarmee de daluren meer opgevuld
“Het is natuurlijk altijd lastig om te meten waar iedere boeking precies vandaan komt, maar de cijfers en het gevoel is goed.” – Ludo, manager Electrocross