Klantcase: Play-In Utrecht

meer resultaat t.o.v. vorig jaar
0 %
vol activiteiten
5000 m2
Tevredenheid
0 %

Hoe de bezoekersaantallen van Play-In blijven stijgen, mede door online ads

Adventure Park Play-In is een Family Entertainment Center in Utrecht met 6000m² aan uiteenlopende activiteiten. Van een Indoor Speelparadijs voor kinderen tot Climb Walls en van een Arcadehal tot een Urban Crazy Minigolf baan.  

Online marketing was al onderdeel van de groeistrategie van Play-In, voordat zij in contact kwamen met Clickables. Toch miste er kennis en structuur om hun online-campagnes naar een hoger niveau te tillen. Nadat zij Clickables kozen als marketingpartner werden er al snel hele mooie resultaten behaald. 

Margot Jansen

“Clickables is voor ons een hele betrouwbare partij die ons helpt bij de marketing op alle gebieden. Professioneel, korte lijntjes en een snelle follow-up. Er wordt echt met ons meegedacht.”

Ontdek onze cases

Hoe Bounce Valley een verlengstuk van hun marketingafdeling creëert met onze samenwerking

Hoe SkagaVenture meer boekingen kreeg door advertenties

Hoe Home of Heroes razendsnel een groot bereik had

Hoe Electrocross Wanroij advertenties inzet om te kunnen groeien

Hoe Fit en Fun Plaza een gemiddelde ROAS van 15,74 behaalde in 2023

Een boost voor de naamsbekendheid van The City door online marketing

Benieuwd naar jouw ideale marketingmix?