Binnen een half jaar van 0 naar 300 leden op Biocircuit!
Fespo is een sportschool in Hattem die bekend staat om het trainingsconcept BioCircuit, oftewel slechts 2 keer per week 30 minuten trainen om fit te worden. Via onze partner TechnoGym zijn we in contact gekomen met Ferdinand, de eigenaar van Fespo. “Na een positieve eerste kennismaking is het balletje aan het rollen gegaan en zijn we gaan adverteren op social media”, aldus Ferdinand.
Kwalitatieve leads met een afsluitpercentage van 90%+
Fespo opende zijn deuren in oktober 2021 en de samenwerking begon ook vanaf deze maand met als doel om 300 leden te werven. Sinds het adverteren op social media is Fespo enorm gegroeid in het aantal leden. Afgelopen mei heeft Fespo het 300e lid mogen verwelkomen op het BioCircuit. “Zeker de helft van de leden zijn afkomstig vanuit Clickables”, zegt Ferdinand. “Ik bel de leads zelf op en over het algemeen is de kwaliteit hiervan erg goed. De mensen zijn direct geïnteresseerd en voelen zich erg welkom.”
Met een afsluitpercentage van 90% is het ledendoel binnen een half jaar gehaald! In de onderstaande afbeelding is de ledengroei van het afgelopen jaar te zien. Hierbij rekening houdend dat de advertenties op inactief zijn gezet van half december tot half januari vanwege de lockdown. In april heeft Fespo al break-even gedraaid.
Technogym x Clickables
Clickables heeft al ruim 3 jaar een exclusief partnership met Technogym. Daarin helpen we (nieuwe) sportscholen en Boutique studio’s om sneller te groeien met de inzet van gerichte marketing campagnes gebaseerd op de verschillende formats van Technogym. Dat deze samenwerking werkt blijkt uit de tientallen clubs die met succes blijven groeien waaronder ook Fespo!
Wil je meer weten over wat Clickables voor jouw sportschool kan betekenen? Neem dan contact met ons op! Wij denken graag mee over het inzetten van de juiste marketing middelen om meer leden te werven voor jouw fitnesscentra.