Project Description

Het succes

Toen SkagaVenture bij ons is gestart, hebben wij direct e-commerce-tracking ingesteld. Op deze manier kan je precies terugzien wat iedere euro oplevert. Hierdoor is het mogelijk om bij te sturen op de waarde van je reserveringen in plaats van de hoeveelheid reserveringen zodat iedere marketingeuro zo veel mogelijk oplevert.

Inmiddels hebben we via Google Ads € 39.431,95 opgebracht, terwijl hier slechts € 2.942,41 in is geïnvesteerd. Dit komt neer op een ROAS (Return On Advertising Spend) van 12,4.

Daarnaast zien we dat de gemiddelde bestelwaarde via Google Ads veel hoger ligt dan bij andere kanalen. Zo is een Bestel Reservering vanuit Google Ads gemiddeld € 79,91 waard, terwijl dit op andere kanalen € 73,13 is.

Tot slot is Google Ads verantwoordelijk voor bijna ¼ van de totale opbrengst. Van de totale € 134.200 komt bijna € 40.000 voort uit Google Ads.

“Sinds een aantal maanden werken wij samen met Clickables en zijn hier erg tevreden over. Doordat alles gedigitaliseerd is en er veel data bekend is, kunnen we gericht aan de slag met marketing. Maandelijks krijgen we een terugkoppeling van de cijfers die telefonisch met je wordt besproken. Het contact is erg goed, ze houden ons op de hoogte over de ontwikkelingen en zitten ook in coronatijd niet stil. Ze blijven innoveren om het resultaat te verbeteren.”

Bart Bos, SkagaVenture

12,4

ROAS

€ 84.64

Gemiddelde bestelwaarde

4,63 %

Conversiepercentage voor E-commerce

Bekijk meer cases