We hebben leuk nieuws! Wij zijn verkozen tot vaste marketing partner van Monkey Town en zullen komende jaren helpen om de groeiambities van 24Indoor kracht bij te zetten.
24Indoor, toonaangevende leisure speler binnen Europa
Moederbedrijf 24 Indoor is met haar merk Monkey Town marktleider in Nederland op het gebied van indoor speeltuinen en 1 van de snelst groeiende franchise formules in Europa. Niet voor niets wordt Monkey Town na de Efteling gezien als het meest populaire uitje voor kinderen in een leeftijd van 1 tot 10 jaar. 24 Indoor heeft de ambitie om komende jaren in meerdere landen door te groeien en richt zich daarbij op een sterke online strategie. Clickables zal daarin als marketing partner ondersteuning gaan bieden.
Clickables, dé leisure marketing specialist
Vanuit Clickables hebben we een sterke focus op de leisure branche. We helpen veel organisaties met hun online aanwezigheid en het realiseren van extra boekingen en omzet. Veelal is dat op het gebied van losse ticketverkoop, kinder- en / of bedrijfsfeestjes. Zo weten wij als geen ander hoe een ouder zich online oriënteert op kinderfeestjes en zijn we in staat om ieder leisure bedrijf een directe boost in online omzet en reserveringen te geven.
Michael Letens: “Mooi om te zien dat een toonaangevende speler als Monkey Town voor ons kiest. Het bewijs dat we als marketing specialist in de leisure branche de juiste stappen zetten. Niet alleen onze kennis en ervaring dragen daar aan bij, ook het feit dat we op een schaalbare en praktische manier een snelgroeiende franchise organisatie als Monkey Town kunnen helpen is het bewijs dat we de juiste koers hebben ingezet. Wij kijken met ons hele team uit naar een fijne samenwerking!”
Benieuwd wat ons team voor jouw onderneming kan betekenen?